Quantcast

NEW MOD Simpsons Tapped Out Hack whit BlueStacks. Hack download version 4.5.2

1234 ... 14

NEW MOD Simpsons Tapped Out Hack whit BlueStacks. Hack download version 4.5.2

Administrator
This post was updated on .

DONATIONS

HACK DOWNLOAD VERSION 4.5.2 WORKING

Actualizado a 08/11/2013

This is a computer/android devices hack. You DO NOT need a jailbroken iPhone or iPad. Any questions leave a comment but first watch the video tutorial. Once the process will keep the objects on any device you use to play.

 1.-  Download and Install Blue Stacks
Run BlueStacks ans install app iFile Manager. (watch video).
For those people with the game crashing, Uninstall Bluestacks and download an older version. All versions here: ALL VERSIONS BLUESTACKS

  2.- Download 1 file .apk:

The Simpsons™: Tapped Out v4.5.2 Mod (Hack) mediafire.

  3.- Uninstall your current version of the game (your data will not be lost as its stored in your origin profile).

  4.-Install the The Simpsons™: Tapped Out hacked 4.5.2 Mod (Hack) apk.
Start the game again. There should be another update now. This may take some time to load and not load at all server error if it dose this keep trying. It took me 2 go's to get it working

  5.-Once you get all the premium content you reinstall the original version, because the hack mod has some issues.

To make it work you have to buy something to spend money. When you enter the game and donuts money out normal, then you buy a bench, a tree or any ornament, and the number of donuts and money updating and leaving millions to spend. Leaving the unspent donuts game lost, but we re-enter another purchase and re-charging.

If you didn't get extra donuts and money:

Try ichy and scratchy card thing from the kwik-e-mart , you will get 17457875433567 money and donuts. But after spending like a few donuts it goes back to 0 how ever the money stays the same but you can buy something with the money, the doughnuts go back.. and so it repeats.

Note!!!! SharedFolder folder directory:

Push Windows key + R and paste this %PROGRAMDATA%\BlueStacks\UserData\SharedFolder

HELP FOR BLUESTACK (ANDROID AND MAC)

Click here

  • Unlimited Donuts
  • Unlimited Money
  • You can buy anyhting without money
  • You can buy without donuts
  • 803 million donuts.
  • 803 million money.
  • get donuts from houses <- not in android version (This Version) , if this feature is added you will be banned

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
Leave your questions, no registration required

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

se me cuelga, todo se instala bien e incuso pasa el test de id pero luego se cierra.

gracias

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
que windows tienes?  Y dejastes que actualizse el juego entero con la primera parte de la instalación?

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Me sale un error al instalar el BlueStacks. " Failed to install BlueStacks". Tengo windows 7. Alguna idea?

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
mmmm, descargastes la versión para windows? si quieres usamos un escritorio control remoto para ver que te ocurre

2013/7/26 jstt [via WallyForum] <[hidden email]>
Me sale un error al instalar el BlueStacks. " Failed to install BlueStacks". Tengo windows 7. Alguna idea?

http://wallyforum.54028.x6.nabble.com/Simpsons-Tapped-Out-Cheetahack-whit-BlueStacks-tp50p56.html
Para cancelar tu suscripción a Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks, haz click aquí.
NAML

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Cómo puedo hacer este proceso desde un iMac?? Lo he intentado y todo va bien hasta que BlueStacks me dice que no puede abrir los .apk.

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
hola, los archivos debes de meterlo en la carpeta o cargarlos de esta forma:
La forma que encontre es unicamente con la terminal así que debemos correr este comando:

$ cd /Applications/BlueStacks.app/Contents/Runtime

Dentro de ese directorio existe un comando llamado uHD-Adb para ejecutarlo debemos usar un comando como el siguiente:

$ ./uHD-Adb install /mis_apks/mi_aplicacion.apk

Con lo anterior se ejecuta una serie de mensajes y termina indicando -Success- si la instalación concluyo con éxito, con eso me funciono...

Espero también te sea de utilidad !

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
O más fácil, descarga este gestor de .apk http://www.snappea.com/

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Ya he averiguado como instalar .apk en Mac, pero ahora mi problema llega cuando intento instalar el Step02, que el Terminal me dice que Failure porque ya está instalado. Y al entrar en la app no está el hack hecho.

Help please! Estuve tan cerca...

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
necesito saber como instalaste el .apk

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
si ves que no eres capaz yo puedo hacerte el hack y meterte los donuts y objetos antiguos, pero como última opción, primero intentemos hacerlo

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

He instalado el .apk con las mismas instrucciones que me has dicho tú, que las encontré por ahí. Y funcionan, sirven para instalar .apk en el BlueStacks de Mac, sólo que cuando instalo el Step02 no me dice Succes, sino Failure because already exists. He probado todas las combinaciones: borrando el 1, sin borrarlo, pero metiéndolo 2, etc. Nada. Se ve que ese sistema alternativo para instalar .apk en Mac no es exactamente el mismo. ¿Se te ocurre algo?

Thanks so much!

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
Si, pero a mi también me aparece eso, pero funciona. Has probado jugar? Y antes de hacer el paso 2 dejaste que se actualizase el juego?

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Baaah! Me rindo. He vuelto a reintentarlo todo desde el principio y ahora no me deja instalar ni el step01, me dice "error: device not found". Pero sí, antes había probado a jugar y nada, se me habría la app normal, pero sin hack hecho.

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
si quieres mándame un correo con tu email y pass y te lo hago yo

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Muchísimias gracias! Acabo de ponerte un correo! Con usuarios así por la red, da gusto. :) :) :)

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
En lo que pueda ayudar siempre ayudo, igual que encuentro gente que me ayuda, en un rato te lo hago :)

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Acabo de verlo. Todo perfect!! Muchísimas gracias, de verdad. Me suscribo a tu canal y todo eso; a partir de ahora te tend´re muy en cuenta. :) :) :) :)

Re: Simpsons: Tapped Out (Cheetahack) whit BlueStacks

Administrator
Graciasssssssssssssssssssssssss :D

http://wallyforum.54028.x6.nabble.com/Simpsons-Tapped-Out-Cheetahack-whit-BlueStacks-tp50p70.html